miercuri, 9 martie 2011

SALT QUANTIC

In alt plan de existenta
M-am trezit azi dimineata
E o pace , o esenta
O renastere la viata.

Nu stiu clar sa spun de ce
Dar in spatiul asta nou
Altfel vin ideile
Nu ma-ngina un ecou.

Cercetez unde mi-e capul
Nici un gind elementar ?
Nu-mi mai vibreaza stomacul
Totu-i limpede si clar!

N-am mai fost pe-aici nicicind
Pe meleaguri cristaline
Nici in vis si nici in gind
Zona asta e din mine.

E din mine mai de sus
Din celula DUMNEZEU
Ce-am trait , mi-a fost de-ajuns
Slava cerului , sunt eu.

Eu cu mine si cu ei
Toti ceilalti , oameni si flori
O lume de  DUMNEZEI
O planeta de culori.

De culori si de traire
Diferiti unul de altul
Toti suntem dumnezeire
Va invit sa facem saltul.

Salt quantic peste nori
Spre o stare elevata
Cind o simt imi da fiori
Ma imbarc pe o QUANTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu