miercuri, 23 martie 2011

RETETA IUBIRII



N-am cintat iubirii oda,
Am fost lenesa , comoda
N-am cintat iubirii doina
Nici pe soare , nici pe moina.

N-am dansat cu bucuria
Recreind alegoria
N-am dansat cu dimineata
Sa imi spun mi-e draga viata.

Dar ce naiba am facut?
Am bolit , am renascut
Am calcat pe sticla sparta
Am cersit din poarta-n poarta?

Mi-am taiat vena cu lama
Am ocarit-o pe mama
Si cu tata m-am certat
Spre niciunde-am alergat?

Doamne asta nu sunt eu
Jur pe bunul DUMNEZEU
Nu pot fi asa natinga
Sa ma-nchin cu mina stinga.

Nu pot fi asa cretina
C-am ajuns la o lumina
Dupa ce mi-a ars pacatul
Mi-am satirizat caca...

Hai sa cint iubirii oda
Sa m-aprind ca o dioda
Sa topai de bucurie
Si sa-mi fiu de folos mie...

Sa dansez vals cu iubirea
Sa-mi ingrop nefericirea
Sa ma mut in alte sfere
Sa ard lucruri efemere...

Asta e reteta vietii
Dincolo de pragul cetii
E cunoasterea deplina
Claritate , disciplina.

Va prescriu asta reteta
A fost pin-acum secreta
In al inimii sertar
O traiesc si-o dau in dar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu