duminică, 13 martie 2011

SE SCUTURA PAMINTUL




Se scutura pamintul oameni
Mai in adinc,la suprafata
E epopeea ce urmeaza
Am asistat doar la prefata.

E intesat de suferinta
De ura noastra, de prostie
E plin de rani si uscaturi
Sa-i dedicam o poezie.

Tu sa ne ierti pamint natal
Ca am fost orbi si egoisti
Ti-am luat culoarea si parfumul
Dar am uitat ca mai existi.

Sa ne mai ierti planeta draga
Ca ne-ai tot dat hrana si apa
Noi in prostia elevata
Am luat,dar n-am dat niciodata.

Ai asistat la uriciune
Razboaie,foamete,hotie
Noi am uitat sa-ti multumim
Ca-ti datoram atitea tie.

Cind ti-am taiat copacii,fii,
Cind ti-am rupt florile surate
Ai plins,te-ai zguduit putin
Nu ne-a pasat ca esti pe moarte.

Nu ne-a pasat ca poluam
Mental si fizic,in tot felul
Care e pretul la masini?
Frate iar s-a scumpit titeiul!

Nu ne-a pasat ca murdarim
Petala florii cu huzur
Ca pasarea cinta-n zadar
Nu ne-a pasat,ne durea-n...

Se termina tot ce-i resurse
Gata cu GEEA ,se revolta
Ne-am lacomit, ne-am rasfatat
E gol pamintul de recolta.

Ce-i de facut ne intrebam?
Cu ochi timpiti, nestiutori
Intii sa constientizam
Ca noi suntem raspunzatori

Sa unim in cuget si simtire
Sa-ngenunchem pe lutul pretios
Si intr-un glasde 6 miliarde
Tu sa ne ierti, iti multumim frumos.

Si va-ntelege GEEA suflet sfint
Ca ne-a fost greu, a fost de fata
Ne va ierta, ne va iubii mai mult
Si vom incepe demn o noua viata.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu