luni, 14 martie 2011

NE SPOVEDIM LA PO(PI) MI


Eu unde-am fost  pina acum ?
In viata mea sigur n-am fost
In lumea umbrelor am stat
Si-am cautat un sens,un rost.

Dar n-am gasit ce cautam
Si am plecat descumpanit
O mai fi alta lume    oare
Care te face fericit?

Am intrebat in stinga-n dreapta
Nu stia nimeni ca ar fi
O alta,lume-n care viata
Se  schimba-n fiecare zi.

Dar eu simteam ca ea exista
In  nebunia mea da om
Am continuat sa-ntreb zenitul
Natura,fiecare pom.

M-am asezat cu osteneala
La umbra unui brad batrin
M-am odihnit si-am vrut sa plec.
Dar el m-a rugat sa ramin.

Si mi-a vorbit cu voce verde
Si m-a  cuprins cu ace fine
Exista lumea mea de basm
Dar n-am gasit-o ca e-n mine

Cita rabdare avea-n glas
Prietenul cu brate verzi
Sta falnic printre buruieni
Te-ndruma ca sa nu te pierzi.

In curgerea de clorofila
M-a  spovedit,m-a ascultat
Si m -a indrumat cu-ntelepciune
Ca sa ma lepad de pacat.

M-a miruit topind rasina
In raza soarelui fierbinte
Si mi-a dat har de viata lunga
Si m-anvatat sa iau aminte.

La toate cite se petrec
La cele care vin spre mine
Sa le primesc, sa le-nteleg
Sa le transmut pe toate-n ...bine. 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu