miercuri, 23 martie 2011

CREZ



Credeam ca vreau sa ma inving
 Cretina lupta,inutila
Si am facut din viata mea
O aventura dificila.

Credeam ca merita sa rup
Bucati din mine, sa se vada
Cine sunt eu , ce sacrificiu ,
Cit m-a costat asta bravada!

Si mai credeam in bazaconii
De genul ''trebue sa sufar''
Acum cred doar in  frumusete
Privind cu drag floarea de nufar.

Aveam un crez rastalmacit
Principii nebunesti , zalude
Le-am descarcat din hardul meu
Am pus in loc energii nude.

Si am ales sa nu mai cred
Ci doar sa simt din dedesupturi
Sa vad in orice clipa sacrul
S-alerg in ploaie printre fluturi.

Si am ales sa nu-mi mai pese
De-ncrincenarea aste lumi
Sa-mi vad de drumul meu mirabil
Sa ma desfat , sa fac minuni.

Am dat tot crezul l-aoparte
N-a mai ramas nici un tipar
Ce-o sa fac de-acum in colo
Nici nu conteaza , n-am habar!

Mi se asterne un covor
Ca merit sa fiu onorata
De mine , chiar de univers
Ma bucur sa primesc rasplata!

Primesc RASPLATA pentru tot
Pentru durere , SACRIFICIU
Imi dau demisia si PLEC
Mi-am facut treaba in serviciu.

Acum lucrez pentru MINE
Am indrumat destule minti
E clipa magica , eterna
CIND MA ALATUR CELOR SFINTI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu