duminică, 20 noiembrie 2011

YNN

Dintr-o sfera radianta
Ma priveste Dumnezeu
Si ma-ntreaba cu iubire
-Ce mai faci copilul meu?

Pai... si p-aia si p-ailalta
Chiar nu am nici-un ragaz
Dupa mintea mea nebuna
L e-as face pe toate azi.

Nu mai vad ca-i toamna-afara
 Nici ca ceru-i plin de stele
Vad doar  vase nespalate
Si ma-ntreb cind pun perdele.

Am uitat sa- mi pieptan parul
Cu iubire si-ncintare
In schimb imi aduc aminte
Ce mai  facem  de mincare.

Daca am de carat gunoiul  
Este strict pe lista mea
 Si atunci cind calc o rufa
 Beau o ceasca de cafea.

 HO nebuna de femeie
Da-ti ragaz sa te privesti
  Si sa-ti vezi delica tetea
Unde naiba te grabesti?

Bunul DUMNEZEU zimbeste
SI ma mingiie sfatos
-Nu uita ca esti femeie
Ca esti viata,esti frumos! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu