joi, 10 martie 2011

POVESTE



M-am trezit tot in plan fizic
E onoua zi aici
Ce-oi mai face , ce-oi mai zice
Sunt cam curioasa , ghici!

N-am un plan de existenta
N-am agenda incarcata
Curg in armonia clipei
Comprimata , expandata...

Ma intreb de ce am ramas
Ca puteam sa plec de mult
Printre ingeri si arhangheli
Ma simt bine-n trup de lut.

Si am treaba-aci cu mine
Sa descopar ce si cum
Cine este entitatea
Ce-mi zimbeste din album

Sunt eu cind eram copil
Si credeam ca viata este
Linga cei dragi iubitori
O continua  poveste.

Si a fost poveste chiar
Cu zine si porumbei
Dar in unele etape
In poveste-au fost si zmei

Chiar balauri , monstri rai
Au fost in povestea mea
I-am invins , i-am transformat
Intr-o mica peruzea.

Alte poze din album,
Le privesc cu incintare
Radioasa , inteleapta
Necazul m-a facut mare.

Am inchis albumul vechi
Si incalec pe o sa
Imi continua povestea
Este insasi viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu