vineri, 4 martie 2011

POT SA CREEZ



Sa nu ma credeti daca spun
Ca unu-i rau , celalalt bun
Sa nu ma credeti daca zic
Ca aleg totul , sau nimic.

Aceasta e dualitate
Alegi ce vrei , le-alegi pe toate
Sunt om si mai presus de gind
Am inima si-mi spune cind

Si unde e mai potrivit
Sa manifest nestigherit
Dorinta mea cea mai adinca
In virf de munte , sus pe stinca,

Pot sa creez si jos la ses
Cind arde-n aur griul des
Pot sa creez sub un copac
Sa- nvat s-aleg pe mal de lac

Pot sa cuprind eternitatea
In inima am libertatea
S-aleg ce vreau din tot ce este
Si sa traiesc a mea poveste.

Mai trist,mai vesel,mai posac
Sa-nvat sa cint,sa-nvat sa tac
Sa imi recunosc potentialul
Sa ma abtin, ori sa sar calul

Constat ca le-am trait pe toate
In miez de zi, in miez de noapte
Si am gasit in toate rost
Chiar dac-am platit un cost.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu