vineri, 4 februarie 2011

EU

M-am regasit intr-o petala
De trandafir spalat de roua
Si m-am simtit primordiala
                      Ingenua, ca luna noua

                      M-am pierdut in apa marii
                      Sa ma dilat la nesfarsit
                      M-am strecurat in umbra serii
                      Si-am luat iubire din zenit

                     Iar cu bagheta fermecata
                     Data in dar de DUMNEZEU,
                     M-am transformat in  Cosanzeana
                     M-ia fost usor,uneori greu....

                     M-am integrat in armonie
                     Bucati,bucati m-am inbinat
                     Ca de, asa a fost sa fie
                     Faceti la fel....ca e pacat!                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu